Wednesday, February 24, 2010

Ноорхойгоос баян

Ноорхойгоос баян

Лиза смит бол амжилттай британийн дуучин юм.Түүний инээмсэалэж буй царай олон улсын сэтгүүлийн нүүрэнд тавигддаг,бас жил бүр олон сая фенүүддээ концертоо тоглож дэлхийн олон хэцүү газруудаар аялдаг юм.
хэдий тийм боловч ливэрпүүлээс гаралтай энэ гялалзсан залуу одын амьдрал үнэхээр хэцүү байсан.лиза хэлэхдээ 8н жилийн өмнө би гурван ах бас ээж аавтайгаа жижиг байшинд амьдардаг байсан.Бид их мөнгөгүй байсан.Тийм учраас би орон нутгийн эмнэлэгт цэвэрлэгчээр ажилладаг байсан.Би өөрийн хувцасыг худалдаж авдаг байсан.Би .Учир нь би чипс бас шоколад идэх дуртай байсан.Чөлөөт цагаараа би коллежийн найрал дуунд дуулдан байсан эсвэл далайн эрэг дээр алхдаг байсан.Би клүб рүү огт явдаггүй байсан учир нь тэд үнэхээр үнэтэй байсан.Би радио их сонсдог байсан би бүх поп дууны үгийг сурсан бас хүмүүс намайг үдэшлэгүүдэд дуулуулхаар ажилд авсан.Миний найзууд миний олон дуунд дуртай байсан тийм учраас тэд намайг дуу бичлэгийн компанид кассетаа явуулахыг ятгасан.Тэр бол бүх зүйлийн эхлэл байсан.3н долоо хоногийн дараа компани над руу утсаар ярьсан бас миний амьдрал тэр чигээрээ өөрчлөгдсөн.
өнөөдөр Лиза охин бас өөрийн нөхөртэйгөө лондонгийн гадна том цэцэрлэгтэй том байшинд амьдардаг.Тэр маш туранхай бас өөрийн дизайнарийн хувцсанд үнэхээр дэгжин харагддаг.Тэр өдөр тутмын хоолоо тогтмол баримталдаг бас өөрийн биеийн галбирыг хадгалахын тулд өдөр бүр заал руу явдаг.Чөлөөт цагаараа тэр үдэшлэг рүү эсвэл театр руу явах дуртай.Лизагийн амьдралын хэв маяг ливэрпүүлд тэдгээр өдрүүдээс хойш их өөрчлөгдсөн.Миний бодлоор энэ амархан биш.Учир нь .Би гайхалтай гэр бүл бас үнэхээр гайхалтай амжилттай.

No comments:

Post a Comment